dinsdag 28 oktober 2008

'k Heb misschien geen pluimen, maar 'k kan wel 'tok' zeggen!!


'k Weet wat hij fijn vindt en waar hij bang voor is.
'k Weet dat hij schoon is, in alle betekenissen van 't woord.
'k Weet dat hij past als een op maat gemaakte warme jas.

En ik weet godverdomme ook, dat ik een kakelend, happy kieken ben!!

Lach u maar een kriekentaart met mijn blijdschap, fucking slimme misantropen en normale mensen al tegaar!!
Want ik weet niet wat zijn vader doet en 't kan mij geen rot, stinkend ei schelen!!

Fijne seks met oprechte, doch voornamelijk vleeslijke liefde?
Dat kan ik nu wel dik op mijnen buik schrijven, want het klopt niet meer.
Het zou me leugenachtig en bedrieglijk maken.

Godverdommen hé!! Goddelijk en even ver en dichtbij als God zelve ...
Elk geloof in iets wat niet aantoonbaar is, is even absurd.

Maar hey ... Ik heb beslist dat ik 'een lief' heb ...
Helemaal zelf beslist.
Want hij is zo fantastisch dat ik niet wil weten wie de jas uiteindelijk zou krijgen.
't Leven is aan de rappe, wordt beweerd en ik wil 't niet zien dat iemand anders nét voor mij aan tafel schuift en ik mag kijken hoe zij haar benijde poten steekt aan wat ik met twee handen in de pot graaiend zou degusteren.
Dus zeg ik, zonder dat hij 't hoort:"Gij zijt mijn lief!"
En dat is 't beste wat een mens kan doen, als hij geen wrat op zijn kin en een kromme neus nodig heeft, om Halloween te vieren!!

't Is niet echt, ok.
Maar da's niet erg, want ik ben ook niet echt.
Zo ben ik op mijn best.
Blijkbaar ...

1 opmerking: