dinsdag 19 mei 2009

The ... is the new fig leaf!


Ga 'k voor een rechte, nonchalante broek, t-shirt en sport- of andere schoenen zonder hak?
Een jeans, hoge hakken en een truitje met blote schouders?
Of voor een knielange rok, dat truitje met blote schouders en laarzen met hoge hak?
Als je je in elk van die combinaties goed voelt, is dat niet simpel ze!

Mannen vind ik er veelbelovend uitzien in een besmeurde klusbroek en aansluitend T-shirt.
But the dark suit can absolutely sweep me off my feet!

3 opmerkingen:

  1. @.Jezelf . Welke combinatie ook , als je er maar in goed voelt. Volgens Ollie het eerste meer jou stijl is ?

    @ Mannen , volledig mijn stijl ! Al kijken sommigen eens me schuin aan. Allez , Ollie op zo'n leeftijd !
    Maar daar trekt hij zich geen barst van aan ! Ollie vind zich zo goed en 't is mijn leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ollie: 'k Voel me in elk van de combinaties anders, maar in alle drie mezelf. De eerste draag ik om praktische redenen het vaakst.
    Maar ... Vanwaar dat vermoeden? :-)

    Ivm de kledingkeuze van mannen ... Wat zou leeftijd daarmee te maken hebben? Daar volg ik even niet.

    @Elsbabbel: Ze zijn alle drie 'Trinny & Suzannah'-proof! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen