woensdag 12 september 2007

Folkfestival Dranouter vs. Boombalfestival






'k Ben zo'n beetje door wat foto's aan het bladeren geweest. Daarna wil ik over nog meer dingen bloggen.


Folkfestival Dranouter versus Boombalfestival Lovendegem bijvoorbeeld. De bezoekers hebben op alletwee een fantastische mentaliteit en op alletwee heb je alles wat je graag hebben wilt (in mijn geval dan). Toch heeft het kleine Boombalfestival extra voordelen.
  • Je hebt er véééél meer mogelijkheid om te dansen, want er is meer plaats - omdat er (tot nog toe) minder volk is - en de organisatie mikt op danslustige folkies.
  • Dat er nog niet té ontzettend veel volk is, is sowieso op alle fronten een voordeel.
  • De camping (er is er nog maar één) is vlak naast het festivalterrein.
  • Het is nog meer folkfestival - gezien ik Tom Barman (Dranouter editie 2004), om er maar één te noemen, niet als een folkzanger bekijk.

Omdat je op het Boombalfestival als je wilt bijna voortdurend aan 't dansen bent, lieten mijn danskameraadje en ik zelfs ons fototoestel thuis! Dus trakteer ik jullie nog op eentje dat ik tijdens het bladeren tegenkwam. Twee steltlopers die zo kundig overkwamen dat het leek of hun kostuum met hun lichaam vergroeid was.

De beide foto's in dit bericht zijn genomen tijdens het Folkfestival Dranouter 2004.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten