dinsdag 25 september 2007

Jim Reeves - Welcome To My World



Als ik mijn kot niet kuis, dan is het niet omdat je dat niet waard bent.

Als ik je niet opbel, is het niet omdat ik niet aan je denk.
Als ik je niet mail, is het niet omdat ik je vergeten ben.
Als ik je niet omhels, is het niet omdat ik je niet dicht bij me wil.
Als ik niet verder lees, is het niet omdat het me niet interesseert.
Als ik traag ben, is het niet omdat ik rust heb gevonden.

Er is alleen té veel te voelen, te doen, te zien, horen, beleven. Als ik “Welcome to my world” hoor, vind ik dat mensen de volledige tekst tegen hun kinderen moeten zeggen en tegen hun geliefde, hun vrienden. Ik wil het zeggen aan alle mensen die ik graag zie en de rest ook. Ik kan geen mate houden en kan niet kiezen, wil té veel en ben daardoor verplicht om alles onafgewerkt te laten, moet het houden bij proeven, in het beste geval snel, snel grote happen gretig naar binnen schrokken.
Of misschien ben ik zoals Jim Reeves en zijn interviewer zeggen:”Just lazy”, ”Born tired”.



Welcome to my world
Won't you come on in
Miracles I guess
Still happen now and then
Step into my heart
Leave your cares behind
Welcome to my world
Built with you in mind
Knock and the door will open
Seek and you will find
Ask and you'll be given
The key to this world of mine
I'll be waiting here
With my arms unfurled
Waiting just for you
Welcome to my world

Knock and the door will open
Seek and you will find
Ask and you'll be given
The key to this world of mine
I'll be waiting here
With my arms unfurled
Waiting just for you
Welcome to my world
Waiting just for you
Welcome to my world

Geen opmerkingen:

Een reactie posten