zaterdag 15 december 2007

Dictator Frou-Frou

Ziet dat af!









Moest ik dictator zijn, ik zou alle vrouwen met een langwerpig of ovaal gezicht verplichten om een frou-frou in hun haar te laten knippen! Al zouden ze daarvoor aan handen en voeten gebonden moeten worden. Behalve als ze natuurlijke, kleine krullen hebben. Want dan is een pony maar een mottig zicht.
En de kappers zouden moeten beginnen bij die met donker sluik haar en dan die met rood sluik haar, zodat ik daar zo rap mogelijk zou van kunnen genieten. Daarna zou de volgorde niet zo'n grote rol meer spelen.




7 opmerkingen:

  1. Mijn stem voor Jou Frou-Frou !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahaa!! Dank je Natuurlijk Krullend Blondje met een Lang Gezicht.

    Politiek kan simpel zijn ... als je belooft dat niemand behalve jijzelf iets te koeten zal hebben.
    De mens heeft sterke leiders nodig, die verstandige beslissingen durft te nemen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You're my Leader! You’re my Hero!
    http://www.youtube.com/watch?v=Fj6qQdLBwm4&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk ..., ik duid u bij deze aan als mijn beul!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ... heefst sterke leiderS nodig, die verstandige beslissingen durfT te nemen ...
    En duidelijk ni kunnen klappen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Frou-Frou, als jouw beul zal ik met veel plezier klappen uitdelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je zelf ook zó kunt zingen, hoef je voor mijn part noch je handen, noch eender wat anders vuil te maken. Ideaal! Want zwichten zullen ze en er zal geen spoor van geweld te vinden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen