donderdag 27 december 2007

Stijladvies van Hilary Dull?



'k Krijg de laatste dagen ontzettend veel bezoekers via doorverwijzingen met de zoekterm 'Stardoll' op mijn blog. Omdat ik ooit beweerde toch graag enige rekening te houden met de lezers ...
Ga alvast op de grond liggen!



Zo zag ik er op die site uit sinds Halloween ...





Nu kreeg ik net een 'vriendenverzoek' met de opmerking:"OMG - zo leeg dat uw suite is en die kleren - ge kunt toch wel wat beters vinden op stardoll". 'k Heb haar verzoek natuurlijk onmiddellijk aanvaard en heb daarna háár suite bezocht.

Hieronder een paar afbeeldingen om de style counsellor te schetsen. Op de derde afbeelding kan je onderaan het woord 'Minimalism' zien staan. Dat is de naam van de interieurstijl die ze zelf heeft gekozen.






'Minimalism' dus ...
Het meisje zou graag clothing designer worden. Met zoveel fantasie en Hilary Duff als hét voorbeeld
kan dat onmogelijk mislukken! Of toch?

'k Heb in elk geval snel mijn looks aangepast en me een blauwe hond aangeschaft. Zou dat een goed begin zijn?!






2 opmerkingen:

  1. En jij hebt Annie als voorbeeld genomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi!!! Ja, die is in elk geval minstens even irritant als Dull én mezelf samen!!

    BeantwoordenVerwijderen