donderdag 6 december 2007

Oh nee, was er een akkoord???


Is er ergens een afspraak gemaakt om het 'Oh nee, alweer een moskee'-lied dood te zwijgen?
Een halve dag lang heb ik mij opgesmeten in een onnozeliteit als 'Tom Boonen heeft een lief van 16' en ondertussen ging het dus helemaal aan mij voorbij, dat Vlaams Belang iets in gang heeft gezet.



Voor de ontdekking Filip Dewinter zijn Vlaams Belang – lied

(als 't tenminste niet gepikt is van Armando Monsanto)


Ik:”Ja dat irriteert mij, dat mensen zulke dwaze dingen zeggen.”

E:”Er zijn domme mensen. Dat is nieuw!”

Ik:”Maar er zijn mensen die echt wel verstand hebben, die daar ook zulke belachelijke reacties op geven. Zouden ze dat verstand willen gebruiken aub?!”


Na de ontdekking van het lied:

Ik:”Weten die wel wat die daarmee in gang gezet hebben?!”

E:”Die zullen dat goed genoeg weten.”

Ik:”Ja en al die dat nu gaan meezingen enzo?”


Een storm in een glas water? Verwacht ik er té veel van? Als 't Vlaams Belang wéét wat ze aan 't doen zijn, mogen we daar dan gerust in zijn?



Nog later na de ontdekking van het lied:

Wel ... dat over Tom Boonen is zelfs geen onnozelheid.
Er wordt met de term pedofiel gegooid alsof 't niks is. Tof voor die mensen die daar echt mee te maken hebben (gehad)!!
Op Canvas werd de film Kids van Larry Clark nog eens uitgezonden vanavond. Wie zal de moeite gedaan hebben om een keer te kijken?
Los van dat beeld uit die film. Seks met jonge vrouwen bestaat toch al een tijdje? 't Wordt denk ik heel stilaan tijd, dat we daar eens realistisch over gaan doen. Vrouwen van het jaar 1934 die zwanger werden op hun zeventiende ... Ze zullen 't er ook niet met een pollepel in gegoten hebben, toch?



12 opmerkingen:

  1. wedden dat onze Riding a Bike Man Tom Boonen wel de moeite zal gedaan hebben om naar Kids te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou niet weten wie wakker ligt van het nieuws dat Tommeke een vriendin heeft die 11 jaar jonger is, ik in elk geval niet. Je wordt om de oren geslagen met slogan's als "op liefde staat geen leeftijd" maar als dat dan ook in de praktijk zo blijkt te zijn, is dat ineens groot nieuws dat overal moet rondgebazuind worden! Toen ik het hoorde op de radio heb ik ook meteen gedacht "Tommeke, past op want voor je het weet gaat je prille liefde door het pedofilie-slijk gesleurd worden door kwatongen" Mensen zitten toch raar in elkaar,hé! Als een jongen van 27 en een meisje van 16 verliefd op elkaar worden, gaan er overal meteen alarmbelletjes rinkelen. Zo van "die is er alleen op uit om dat onschuldig schaap te misbruiken" Een man van pakweg 50 die een vrouw van 25 heeft,wordt door zijn mede-macho-mensen met afgunstige bewondering bekeken. Als een Roemeense jongen van 14 getrouwd is en al kinderen heeft met een meisje van 13 vinden ze dat daar normaal. Straffer nog, de hele Europese Unie ziet er blijkbaar geen graten in want zij zijn wèl mogen toetreden. 'k Moet toegeven dat ik het allemaal niet meer kan volgen. Misschien ligt het aan mij en heb ik een abnormale logica.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @anoniem: waarom precies 50? ik vraag mij dat af, serieus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dan word ik eindelijk door mijn mede-macho-mensen met afgunstige bewondering bekeken ;)

    *sorry dat ik hier zomaar anoniem kom, maar raak hier niet binnen als ik me bloot geef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @anoniem: Nuuuu versta ik u!! Je hebt een vrouw die 25 jaar jonger is als jij en nu bekijken jouw medemensen je nog als een halve gare?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yep! terwijl ik mezelf toch wel als uitgekookt beschouw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @anoniem: 'uitgekookt' ... doet me denken aan 'berekend', 'met een verborgen agenda' ... Op zakelijk vlak een must. Gevoelsmatig niet positief.
    Begrijp ik je verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @anoniem: je hebt dus een pro-actieve partnerkeuze gemaakt ;-)

    Kan je zelfs geen nickname opgeven?? Vreemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oef! 't is gelukt:
    eindelijk heb ik een naam gekregen

    BeantwoordenVerwijderen