zondag 2 december 2007

Vloek van Vlimovost rust op Miss World!

.

Als we lezen wat in de eerste aflevering aan bod zal komen (klik op de foto om hem te vergroten) en dan bekijken we
eerst deze foto,
daarna deze
en dan deze.

Wat zeggen wij dan allemaal samen over Miss World?


Geheel terzijde, mijn gedacht over de nieuwe Miss ... Het bleek uit mijn reactie op Dominiek zijn bevindingen.
"Wel, als ik u zou zijn, 'k zou 't mij ook ferm niet aantrekken dat er misschien een keer of zevenendertig aan gewerkt is. Als alle andere rassen dat mogen, waarom de Aziatische dan niet?
Omdat ze niet hoeven te lijken op Westerse vrouwen miljaarde!!! Omdat die kleine spleetoogjes met hun kleine platte neusjes sowieso al elke gezonde mansmens aan het fantaseren zette!
Misschien is 't puur natuur. De evolutie staat niet stil. Spijtiggenoeg dan in dit geval."

2 opmerkingen:

  1. Ik denk ook met heimwee terug aan de tijd dat alle miss-en "puur natuur" waren.Nu is het degene die de boel het best kan bedriegen die de meeste kans heeft.
    37 keer aan gewerkt? 't Begint er meer op te lijken dat ze ergens in een fabriek van de band gerold zijn, want heel verschillend zien ze er niet uit als je 't mij vraagt.Stel je voor dat iedereen zich laat verbouwen naar een zelfde ideaalbeeld, griezelig, allemaal dezelfde mensen, bah!
    Vorige week zat ik naar een tv-serie te kijken waarin een meisje aan haar grootmoeder vroeg wat anorexia was. Antwoord van de grootmoeder : "dat is een ziekte die vrouwen krijgen van te veel modebladen te lezen" Ik vond dat prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vrouwen hebben nog de chance dat we zonder enige schroom op van die echte karakterkoppen kunnen vallen!!

    BeantwoordenVerwijderen