woensdag 5 december 2007

Gevraagd: kerstman-imitator


Voor onmiddellijke indiensttreding.

Profiel:
  • stinkend rijk
  • super vrijgevig
  • volhardend
Uw taken:
  • uit uw eigen zak cadeautjes kopen - zonder bijkomende vragen te stellen
  • alle geschikte cadeautjes - de gevraagde dus - ten laatste op 24 december om middernacht bezorgen
Wat wij bieden:
  • uitroepen als:"Ou-ou-ou-ou --- waou-ou-ouw!! Dat had ik eigenlijk niet eens durven hopen!!" - "Zoo-oooooot!! Dat ook nog!!" ---- "Allez mijne jongen!! Tees is echt niet meer normáál!!"


Wie niet aan alle drie de eisen genoemd in het profiel beantwoordt, MAG onder geen beding het in zijnen zotte kop steken, om te doen alsof hij stinkend rijk is!!! Wie dit aan zijn nep-kerstman-laars lapt, loopt het reëele gevaar met welgemeend hatelijke blikken van mij bekogeld te worden!!

Zo!!!

Dit gezegd zijnde, kan ik met gerust hart nóg maar iets kwee-nie-hoe-tof laten zien:





For the incrowd only: jaaaaa, ik ga een lijstje maken. 'k Heb 't jouwe trouwens ook nog niet, hé?! Hé?! Aah!


5 opmerkingen:

  1. hahaha, en nou vraag ik me toch echtaf wat je met een schoolmicroscoop moet eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @target:
    dat is nu spijtig!! jij beantwoordde nu helemaal aan 't profiel. Maar je stelt bijkomende vragen ...
    'Kijker' vertelt het.

    @zieveel:
    om mee te nemen naar 't soleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en om de indruk te krijgen dat er geen kleine beestjes bestaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @kletsmama: toch iemand die mij begrijpt!!

    BeantwoordenVerwijderen