zaterdag 15 december 2007

No time for 'Free Time'



't Is niet alleen de verpakking van een fles melk die wordt gekozen na marketingonderzoek. Als er een uitbreiding wordt gemaakt voor een computerspel, is dat ook gebaseerd op prognoses qua verkoop, toch?

'Dansen op konijnenpootjes' vertelde al over hoe gek ik ben op ballet.



'Kijker' gaf een idee van hoe graag ik van alles en nog wat observeer en bij de overige artikels met het label 'zintuigen', wordt dat nog geregeld verduidelijkt.



Met wijlen mijn grootvader langs moeders' kant, had ik een ontzettend goede band. De man was automonteur en carrossier. Ik las ergens dat het Nederlandse woord 'plaatslager' is, maar wie gebruikt dat?! En 't staat niet eens in de on line Van Dale!
Hij leerde me allerhande nuttige dingen over automechaniek en -koetswerk.



Als kind al maakte ik zelf kleren voor mijn barbies.
'k Heb nog niet zo lang geleden geleerd om zelf from scratch patronen te tekenen. Moest zelf kleren maken niet veel en veel te lang duren, dan zou 'k dat bijzonder graag doen.
En mijn grootmoeder was kleermaakster.



Wijlen mijn peter, die conciërge van een groot schoolgebouw was, had in de grote kelder van hun conciërgewoning een tafel met een landschap waar miniatuurtreinen doorheen reden. Met verlichting en al!! Prachtig was dat, om samen met hem naar de treintjes te kijken.



Ik hecht belang aan milieubescherming.


Al die dingen komen, zoals je aan de screenshots kunt zien, aan bod in het nieuwe uitbreidingspakket “Free Time” voor The Sims 2. Ik behoor niet tot, ik BEN het doelpubliek.
Is dat geen goeie reden om het NIET te kopen?!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten