maandag 3 december 2007

Stadium geeft toe!


Nog een keer gaan raquetball spelen ... in het Sport, Meeting & Lifestylecenter Stadium. Ja, dat center waarvan ik zei dat het té absurd is om waar te zijn dat het zijn leden er zo dik oplegt. En ik had gelijk. Sterker zelfs! Ze behandelen hun leden beter dan ze zouden moeten doen!!

Neen ... ik heb geen korting aangeboden gekregen om alstublieft mijn vorige post aan te vullen met een positieve uitlating. Ik ben gewoon zo. Gratis!!

'k Heb een medewerker aangesproken over de vraag waarmee ik zat en over het feit dat ik van Stadium nog geen reactie had gekregen. Hij had mijn e-mail gelezen. Meer nog, hij was volledig mee! Hij had hem dus aandachtig gelezen.

En de man heeft de moeite genomen, om de informatie te geven zoals ze gegeven moet worden. Duidelijk, volledig, vriendelijk en bereidwillig. De uitleg bleef vrij van een persoonlijke mening, zonder afstandelijk over te komen. Zo moet dat!

Toen ik hem vroeg of ik zijn naam mocht weten, zodat ik die kon vermelden - Het is uiteindelijk toch voor een groot stuk zijn persoonlijke verdienste, dat dit werd opgehelderd. - sloeg hij het aanbod af met de bescheiden woorden:”Oh dat hoeft niet hoor. Dat komt niet alleen mij toe.”



Wel? Hoe zit het nu eigenlijk?



Stadium verhuurt een court tegen 16 euro per uur. Eender hoeveel mensen er op dat terrein willen spelen.

Als een lid alleen een court wilt gebruiken, dan zou Stadium om helemaal volgens het initiële beleid te werken, aan dat lid 8 euro moeten vragen. Het programma waarin de boekingen worden geregistreerd, biedt geen mogelijkheid voor een boeking door één lid.

De gegevens kunnen als volgt worden ingeput:

  • niet lid + niet lid = 16 euro/u
  • lid + niet lid = 8 euro/u
  • lid + lid = 0 euro/u

Volgende boekingen kunnen niet worden ingevoerd:

  • niet lid + 0
  • lid + 0



  • Wil je als niet lid toch per se in je eentje een terrein gebruiken, dan wordt er een fictief niet-lid aan de boeking toegevoegd en betaal je 16 euro/u
  • Wil je als lid toch per se in je eentje een court gebruiken, dan wordt er een fictief lid toegevoegd en betaal je 0 euro/u - Maar men kan jou vragen het terrein te verlaten (of bij te betalen?) als er op dat ogenblik minimum twee anderen het samen willen gebruiken. Kortom: het is iets wat Stadium aan leden toegeeft, terwijl het eigenlijk, feitelijk niet in het aanbod werd voorzien.



Het is dus niet zo dat je als lid wordt benadeeld! Je wordt bevoordeeld!!

  • Als niet lid betaal je in je eentje toch de huur voor een heel court.
  • Als lid betaal je, als je alleen wilt spelen, slechts de huur voor een half court!!





Ja ... De titel is misschien wat misleidend. Maar geef toe, moest ik geschreven hebben

  • Stadium had gelijk

dan was dat ook waar, maar dan was er veule minder kans dat je deze post volledig zou gelezen hebben.

Moest ik als titel

  • Ik geef toe
  • Ik had gelijk

gekozen hebben, dan was dat ook waar, maar dan was de link met mijn klacht over de communicatie door Stadium niet duidelijk.

Je moet toegeven ... Ik weet mijn titels te kiezen, niet?




't Was zo tof allemaal da'k een blijvend beeld wou van mijzelf in hun kleedkamer.

Trouwens ... Zelfs de watertemperatuur van de douche was prima!! Wat niet evident is, want zoals ze wel zullen weten, hebben ze daar met de watertemperatuur toch écht wel een probleem. :-P


4 opmerkingen:

  1. hehehe, Tegen zoveel logica kan ik niet op hoor. Ik heb namelijk nog steeds het idee dat er ergens niet iets klopt. Maar als jij tevreden bent wie ben ik dan om te zeuren hè?
    Schattige foto btw ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat niet het mooiste bewijs dat logica tot niets dient? Je kan er elk gelijk mee aantonen! :-D
    Wat spijtig is in heel deze zaak, is dat zij officieel geen mogelijkheid bieden om in je eentje een court te huren. Er wordt in hun boekingsprogramma altijd vanuit gegaan dat er minimum twee personen boeken. Dat terwijl ik heel wat competitie-spelers in hun eentje zie staan trainen op techniek.
    Ach ... Ik vind 't al heel wat, dat iemand de moeite nam om me een deftig antwoord te geven. Ik weet niet hoe 't bij jullie zit, maar hier is dat niet altijd vanzelfsprekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps!! Merci ook voor 't foto-compliment.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe dat hier gaat. Volgens mij krijg je hier meestal een standaardantwoord omdat elke organisatie zich bij voorbaat al tegen van alles heeft ingedekt. Het lijkt er af en toe op dat elk opgestelde regeltje hier aan minstens drie verschillende wettelijke toetsingen heeft voldaan...:-S
    graag gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen