zondag 23 december 2007

Verdachte Pappenheimers

Normaal hadden ze 't geld niet gehad! Wordt er daar zo rap een mouw aangepast, omdat 't voor 'Kom op tegen kanker' is. En dan stopt het programma zoals altijd (ja toch?), met 'Suspicious Minds' van de Fine Young Canibles. Ah neen, nog niet!
Versta mij niet verkeerd. 't Is niet dat ik niet wil dat het geld voor die organisatie gewonnen wordt. Van mij mochten ze eindigen met:"Jullie hebben de finale niet gewonnen, maar we geven het geld toch!"
Nu stel ik mij alleen nóg meer vragen bij het keurig verloop van al die spelletjes. Moet men ons nu per se uit die naïeviteit willen sleuren?! Juist nu?! Met de kerstaflevering?!!

Omdat 't een goeie cover is, mag hij er hier bij.

Fine Young Cannibals – Suspicious Minds




Geen opmerkingen:

Een reactie posten