woensdag 5 december 2007

Ik heb een Rolls-Royce!!!



Dankzij deze post van Els, besefte ik plots een super-de-luxe haarborstel te hebben. Ik kocht hem bij mijn kapper, ergens rond '95 denk ik. En ja ... het is een goeie.

De Mason Pearson - Pure Bristle - Pocket (want dat ding moest kunnen rondzwerven in mijn handtas)




Bij de grote modellen doen ze er een cleaning brush gratis bovenop. Zo'n borstel verdient eigenlijk wel zijn privé verzorgingsattribuut. Terwijl ik rondkijk, bedenk ik dat ook de pocket comb wel handig zou zijn. 'k Heb een goeie houten kam. Maar die mag ik niet gebruiken als ik een productjeu in mijn haar heb.






Ik denk dat ik me die twee misschien wel eens vóór de kerstdagen zou willen aanschaffen.

Voilà! 't Berichtje naar mijn kapper is al e-weg ...





In 't stuk dat ik heb weggeknipt, stond enkel nog:"zelf en zo snel mogelijk kopen en helemaal zelf bij u in de zaak ophalen." - ongeveer ...


1 opmerking:

  1. Ha, zo eentje heb ik er vroeger ook nog gehad. Good stuff indeed! Totdat ik in een te enthousiaste borstelbeurt het handvat heb afgebroken. Maar bon, we hadden het dan toch maar gehad hè... :-)

    BeantwoordenVerwijderen