maandag 25 augustus 2008

dP ende de reclamefolderkens

.
bij Brico:


Het etiketje doet me aan de lagere school denken.
Is dat dan voor kindjes die letters uitzagen en ze daarna met ijzerdraad aan elkaar vastmaken om woordjes te vormen?
Er staat zelfs een grote pot verf op dezelfde pagina. Dat is dan voor de les rekenen, waarin ze cijfers mogen verven op hun stenen tafel.



Unigro

Reduce Fat Fast
dP las:"Verliefd tot 1 kg per dag!"






Haargroeimiddel! Nog altijd?!
Dat stond al in het DMD boekje toen ik nog een kuiken was. Toen met een getekende, zittende vrouw met haar tot over haar heupen.
Aah ... memories ... ik stelde me als kuiken zo vaak voor dat ik het middel zou kunnen gebruiken en dat ik zou gaan slapen met kort haar en de dag nadien zou wakker worden met een weelderige haardos zoals die madame!!




.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten