dinsdag 26 augustus 2008

Three cheers for Google - I guess ...

.
Komt er iemand uit Ukraine aangesurfd en wil de dP spot verstaan. Gebeurt er dit!
(klik op de foto om hem iets groter te zien en sta 'pief-poef-paf'!! Of bezoek de vertaalde pagina.)


En als ge dan op een regeltje gaat staan, gebeurt er zelfs dit!
(klik op de foto om te vergroten en sta nog pief-poef-paffer!!! of doe het zelf een keer op die vertaalde pagina)




In hoeverre dat 't allemaal ook min of meer weergeeft wat ik eigenlijk wou zeggen, daar heb ik geen idee van. Gezien ik te pas en ten onpas woorden gebruik die echt wel bestaan, maar om één of andere bizarre, mij totaal onbekende reden in geen woordenboek te vinden zijn, heeft Google nu en dan verstek moeten geven. Maar hey ... het bestaat toch maar hé. Goed voor sites waar wél iets nuttig op te vinden is, toch?

Ik wist dat dus écht niet hé, dat dat bestond. Zo gelijk zo een hele pagina in één keer zo!
...
Am I just dumb?
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten