donderdag 25 september 2008

Frou gelijk een 'Engels Cottage'-gordijn beu!

.
Haar is alleen tof als ge schoon, dik haar hebt, dat valt zoals je dat zelf wilt!
Nu ben ik niet 't type dat zich constant afvraagt of haar haar wel goed ligt. 't Moet niet exact zus of zo liggen en roefel er graag door mijn handen. Maar wat ik NIET tof vind, is dat mijne frou-frou mijn goesting niet doet. 'k Heb een gigant van een weerborstel en dus valt dat spel altijd open gelijk een 'English Cottage'-gordijn! Daarbij is mijn haar dan nog een keer zo dun en heb ik er zo weinig van, dat ik 't niet vol kan steken met straffe producten om het te bedwingen, want dan heb ik enkel nog strepen op mijn hoofd staan.
Als ik buiten loop hé, dan vliegt dat naar alle kanten weg gelijk de inhoud van een donsdeken. En dat steekt mij tegen. 't Moet af! Zo kort dat er niks meer weg te vliegen valt. Of misschien nog wel zot, helemaal omhoog of zo. Dat zou dan nog bij mij passen. Dus ga 'k een zot kapsel laten knippen. Iets dat sowieso niet goed kán liggen. Hey! Ho! Niet om er dan een half uur mee bezig te zijn om het perfect-niet-goed te laten liggen hé! Neen, echt gewoon zoiets van wassen, afdrogen, kammen, een keer in roefelen en klaar.
En mijne frou-frou moet kort. Héél kort! Dat hij geen gordijnenstreken niet meer met mij kan uithalen.

En een nieuwe omgeving vraagt ook om een nieuwe look. Dus is 't beslist.

'k Dacht er heel even aan om 't zelf te doen. Maar van dat gedacht ben ik onderweg naar de doe-het-zelf winkel toch maar afgestapt.

Ik weet al precies gelijk wiens' haar 'k het zo ongeveer wil. En heul veul mensen die hier komen, hebben die al gezien. Maar ge weet toch lekker niet wie 't is!

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten