zaterdag 13 september 2008

het fantastische aan visdraad

.
De living - mijn plek - heeft de vorm van een L. In één stuk zijn er in de vier hoeken plankjes tegen de muur gezet om de boxen van E zijn surround system op te zetten. E neemt zijn system mee naar 't eerste. De gaatjes zijn er. Dus ...

ga ik daar haakjes indraaien en het ene punt met 't andere verbinden met visdraad. Aan die visdraad kan ik dan teksten, foto's, tekeningen, ... hangen. Langs één zijde loopt die draad voorbij het andere stuk van de living. Dat zal wel iets leutig geven, want je zal die draad sowieso niet goed kunnen zien. En dan lijkt het net of wat daaraan hangt nergens aan vastzit.
Há! In den herfst kan ik daar dan gedroogde bladeren hangen die naar beneden lijken te vallen. Of ik kan er een dode spinnekop hangen en zo de stuipen op 't lijf jagen van arachnofoobjes. Hihi! Dat zou 'k niet doen hoor.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten