dinsdag 30 september 2008

I'm a sucker for talent!

.
Wees ergens erg goed in - in mijn ogen is genoeg, 't maakt zelfs niet uit wat 'de wereld' of jijzelf ervan vindt - en ik lig plat op mijn buik.

Wat bij anderen uitmondt in een mooie appreciatie van 's mans spinsels, leidt bij mij tot een sluimerende opwinding die tot een geile bloei komt bij persoonlijk contact. Waar uiterlijk aantrekkelijk en/of vriendelijk zijn, heel veel tijd nemen om elkaar 'beter te leren kennen', een dikke portefeuille of weet ik veel wat allemaal dat vrouwen doorgaans belangrijk schijnen te vinden mij onberoerd laat, is bewondering hét gevoel dat mij in mijn bloot gat zet.
En als je ergens een hormonenstoot bij jezelf verraden hebt, kom dan niet af dat 't beter is van niet, want dat neem ik je gegarandeerd kwalijk. Ik ben een groupy van 't ergste soort!

Gelukkig zijn er amper getalenteerde mannen!! En is er bij die weinigen dan toch nu en dan nog een eerlijk exemplaar ...
.

4 opmerkingen:

  1. lijkt op "leve de andere!" ...

    al zal je vast wel eerder doelen op het nut van de ampère om wat meer licht op 'de zaak' te werpen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, ieder zijn zwakheden, zeker? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterk en zwak samen, dat geeft evenwicht. Maar krijg dat maar eens in de ffdlfdf kop van wie sterk is in 't ontkennen van zijn sterkte ... >:-(

    BeantwoordenVerwijderen