zaterdag 13 september 2008

Meuziekskes

.
Ik ga binnenkort helemaal geen meuzieksken niet meer hebben!! - buiten mijn mp3-speler, waarmee ik thuis niet de hele tijd wil rondlopen
En ik ga geen DVD-kes kunnen kijken. - tenzij ik bij E ga zitten, maar 't is nu net de bedoeling om apart ons ding te kunnen doen

Goed dat 't over drie maand al december is. Dan kan ik de Kerstman om een microketen vragen.
Eentje dat kan en heeft wat op de afbeelding staat zou voor mij ideaal zijn. - Op voorwaarde dat hij op de tv kan aangesloten worden, want muziek zet ik niet op DVD.





Kan ik mijn MP3-speler op aansluiten.
Kan ik CD'ke afspelen dat ik wel graag hoor, maar niet de moeite vind om op mijn MP3 speler te zetten of eentje met muziek die 'k nog niet ken.
Kan ik DVD'kes bekijken, zonder een aparte DVD-speler te moeten kopen.
Kan ik naar de radio luisteren.
Allemaal voor nog geen honderd euro!!

Meer moet dat toch niet zijn? Ik wil gewoon geen dure keten. Niet kopen en niet krijgen ook niet.
.

4 opmerkingen:

  1. Je kan toch gewoon, zoals iedere normale goed bij zijn hoofd zijnde mens, en zoals ik , je PC op je TV aansluiten en/of je PC op een surroundsysteem aansluiten zoals....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je er willen op letten, dat dat niet veel zin heeft als er geen DVD-lezer in je pc zit?
    Iets of wat deftige boxen aan de pc aansluiten om via pc muziek te luisteren, ok. Surroundsystem: ik dacht het niet!
    Ben al content dat ik nog kleine boxen die 'k vroeger op pc aansloot, heb liggen en die in mijn MP3-speler kan pluggen. Anders moet ik mijn externe harde schijf permanent aansluiten, want muziek staat daarop bij gebrek aan dikke, vette interne schijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft het veel zin om een PC te hebben als er geen DVD op zit, het zou ook een vraag kunnen zijn. Er zijn mensen die externe schijven permanent aangesloten houden.
    En er zijn er andere. En ik zal er niet te fel op letten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft een pc zin als er geen DVD-speler op zit. Voor 't schrijven van teksten, bijhouden van databanken, gebruik van rekenbladen, bewerken van foto's, tekenen in AutoCAD en surfen op 't net heb ik de DVD-lezer niet gemist.
    Harde schijf permanent aangesloten houden en gebruiken is vast geen nadeel als de poort rap genoeg is. Wat bij de mijne dus ook weer niet 't geval is. Als ik iets aan mijn pc zou willen verbeteren is 't de snelheid waarmee hij werkt. Dat is iets waar ik altijd enthousiast over ben als 't beter kan. Voor de rest is dat ding meer als goed genoeg voor wat ik ermee wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen