vrijdag 12 oktober 2007

Triplus: ergonomisch toiletartikel voor thuis en onderweg.


Nog nooit had ik 'triplus' op mijn blog geschreven en toch ...
Kijk!



Google gaf mijn blog als derde zoekresultaat!
Dat moet toch zijn omdat ik met Blogger werk? Hoe kan ik nu boven Staedtler uitkomen?!
Positieve discriminatie toch?



En kijk nog eens!



Yep! Allemaal van mij.
Want
als je mijn blogbeschrijving leest, dan weet je dat er voor mij in die doosjes een genre toiletartikel zit.
Want laat dat nu net dé schrijfstokken zijn waar ik het gekste op ben!!!
Want

  • ze liggen écht goed in de hand.
  • ze gaan lang mee.
  • ze zijn niet overdreven duur.
  • ze zitten in zo'n super handig meeneem doosje, dat je als display kunt opstellen.
  • ze wegen met dat award-winning-doosje en al bijzonder weinig.
  • ze zijn er in allerhande keuzen en soorten.

'k Heb vijf setjes. Vier triplus en één ergosoft.
  • Ergosoft 12 kleurpotloden om te tekenen en in te kleuren.
  • Triplus color 10 viltstiften om dezelfde reden.
  • Triplus ball om stevig te schrijven, cartoons te tekenen zonder doordruk.
  • Triplus roller om soepel, zacht te schrijven en te tekenen of als mijn hoed anders staat.
  • Triplus multi-set dient met een fineliner, roller, micro vulpotlood met gommetje en textsurfer voor vanalles en kan vaak nog mee als ik geen plaats heb om allerhande schrijf- en tekengerief mee te nemen.
En ik wil er nog! 'k Ga ze zelfs op mijn verlanglijstje voor kerst zetten, besluit ik net.
Ja, lappe kerte ... Ik ben al zulk een curieuze neus als 't met cadeautjes te maken heeft. En nu ga 'k mij vanaf oktober al afvragen of dit onder de boom zal liggen of niet. Dank u Google!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten