zaterdag 20 oktober 2007

Flashback


Zo'n tiental jaar geleden vertelde een kameraad over een blaaskaak die hem vroeg:"
Hoeveel verdiende gij per minuut?"
Nu snap ik zijn gelaatsuitdrukking van destijds beter dan toen.

De titel die ik kies, doet mij dan weer aan dit denken.
En dát doet mij dan weer aan mijn kennismaking met 'cool' denken, toen mijn übercool nichtje uit 'Dansen op konijnenpootjes' bij haar thuis op de tot disco en playroom omgebouwde zolder op dit nummer danste.
(de gerelateerde zoekresultaten doornemend)
Jaaaa! Als dit geen hormonale opstoten veroorzaakt heeft bij wie toen net goed wakker werd.

Mmmm ... die kameraad van hierboven en ik hebben destijds fantastisch leuk gedanst op tees. Toen dat liedje gemaakt werd was 't perfect ok om u rot te amuseren en was niemand ergens bang van. Waar is die spirit ergens in slaap gevallen? De 'realiteit' bestond dan toch ook al? Luister
maar.
We zijn ons steeds meer bewust geworden van ... Ja, 't zal wel. Gelijk dat nu iedereen zo ontdaan is van wat er allemaal mis gaat. Dát zal de reden zijn waarom goedgezind zijn slecht geworden is of wat?

Allé ... nog ééntje? Aaahh ...

3 opmerkingen:

  1. Of ik nog zin heb om te bloggen? Hm. Soms schrijf ik blogstukjes in mijn hoofd ja. Maar ik plaats ze niet meer. Weet niet waarom. Soms twijfel ik om opnieuw te beginnen. Zoals vorige week, toen iemand die ik wel kan appreciëren vroeg waarom ik niet meer blogde. 'k Had nooit verwacht dat die persoon mijn blog zou blijven lezen (had hem twee jaar niet meer gezien). Dus misschien moet ik opnieuw beginnen ja. Ook al is het maar met een flauw eerste berichtje ofzo... 'k Zal er nog es over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, en wat dat uitzicht van een paar postjes geleden betreft: wat vind je hiervan? http://blogsimages.skynet.be/images/002/623/508_a35ee84b09604b91426338e83316c02b.JPG (uitzicht achter ons huis, te zien vanuit slaapkamer en living).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Liza
    jouw link naar de foto komt er hier niet goed door
    daarom zet ik gewoon in een nieuw postje

    Ja, qua uitzicht reikt dat NATUURlijk een pak verder dan bij mij in 'Venster op'.

    ivm 't bloggen ... voortdoén! voortdoén!

    BeantwoordenVerwijderen