zaterdag 12 juli 2008

bezeken vals blond

.

Kinderen die ik van haar of pluimen ken, vind ik irritant.
Maar zelfs een lelijk vos jongetje met een onnozel gezicht kan mij ontwapenen, simpelweg door me op mijn woorden te pakken.
Toen hij me kon helpen met inkleuren – ja op 35 inch kunnen we geen kleurenkopies nemen :-s
“Die plannen moeten we bezorgen aan mensen die de planten in de tuin gaan zetten. Dit is 't origineel en daar mogen we niet meer aankomen.”
“Maar we moeten toch nog afkijken van dat plan?”
“Mm! Juist, we mogen er wel nog aankomen! Wat ik bedoelde is, dat we aan dit plan niets meer mogen veranderen.”


Van kinderen die 't niet getroffen hebben, verdraag ik doorgaans ook iets meer.
Laat je visualisatievermogen even zijn werk doen en beeld je in:
Een ton met poten in een legging eronder. Ik schat haar midden de twintig. Een gezicht gelijk een volle maan en daarrond in moedeloze slierten, van dat tot wit afgebleekt haar waar nadien elke dag een keer goed op gepist wordt om het die typische gele schijn te geven en de bijhorende centimeters lange donkere uitgroei. Rond het tonnenlijf een roos dekbed in twee gevouwen met mouwen aan.
In haar omgeving bevinden zich altijd een viertal kinderen. Ik zeg een viertal omdat ze tellen voor het dubbel. Twee op de basisschool een peuter en een baby in een kinderwagen.
De toon die ze aanslaat als ze op de tram tegen een van hen wat zegt, doet me zin krijgen om de noodstop te gebruiken en haar vals bezeken blond aan de tram te binden, zodat ze net dat beetje sneller uit haar lijden wordt verlost.
Als afstapt, laat ze het instinct van haar genen zijn gang gaan. Ze kijkt niet om. Zij hangt achter haar kinderwagen en de rest volgt, verspreid over een meter of zeven.
Hier bij ons wordt iedereen met dezelfde kansen geboren! Yeah wright!!

Of zouden al die bengels producten zijn van verkrachting? En zou ze er net om te vermijden dat ze nog vaker met haar rug tegen de muur gezet wordt, zo verstandelijk sjofel willen uitzien? Of zou ze gewoon te dom zijn om te weten dat je de pil bijvoorbeeld niet tussen je knieën maar in uwen toot moet steken?
Eén ding is duidelijk. Als een vrouw valt op mannen, is 't genoeg dat ze er niet walgelijk uitziet om zo nu en dan een lading zaad in ontvangst te kunnen nemen. Op voorwaarde echter dat ze er niet van wakker ligt waar 't vandaan komt - vermoed ik.


.


2 opmerkingen:

  1. dát blondje?
    'heel wijs' in het A.N.?
    dan laat ik het in 't midden ... NOT!!

    'heel wijs' in 't Gents?
    (voor wie 't Oost-Vlaamsch niet machtig is: wijs is iets als begeesterend)
    dan zou ik mezelf moeten toestaan te vermoeden dat ik lezer(e)s(sen) heb, die domheid prediken als het hoogste goed. Mmmm ... Zit natuurlijk ook wat in. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen