zondag 20 juli 2008

infantilisme

.

Ik weet 't!
Ik weet 't!

Iemand die heel braafjes en stilletjes, zonder iemand lastig te vallen uw blog komt lezen, bestoken met belachelijke bewerkingen van koterliedjes, is kinderachtig!

...

Sommige outfits zijn dat ook!

Kledingstukken en accessoires die iets kinderlijk en speels hebben, zijn in zekere opzicht best wel ok voor volwassen vrouwen.
Zelf heb ik echter een maatstaf. Als er helemaal nergens iets edgy of triggering aan zit, is 't voor kindjes.


Dollishious? I like! Maar onder een jurkje met franjes, frulletjes en spaghetti-bandjes, trek je géén t-shirt aan!! Of 't moet een jurkje zijn tot kort onder je bips. Than, I like! Op voorwaarde dat je ook even energiek en beweeglijk bent als een achtjarige.
Een beertje op je trui? Looooovely ... Op voorwaarde dat je een kop hebt waar twee hoge staartjes bij passen.
Enkelsokjes met een kanten boordje ... Hootshy cootshy! Op voorwaarde dat ze niet alleen maar op het moment dat je gaat zitten en je te korte broek – uit zichzelf! - optrekt, uitsteken boven een paar wit met goudkleurige sneakers. Eikes neen! Zelfs niet! Nooit! Lelijk! Altijd! Zelfs voor kindjes!

En geef toe, he-he-heeeel veel madams die zulke kleding dragen, voldoen niet aan de voorwaarden.

Wat is dan hun bedoeling? Willen ze zeggen:”Ik kleed me als een kind om dat ik net zo ongeschikt ben voor geslachtsgemeenschap!” Ze kunnen toch niet in die domme koppen van hun halen dat een vent met gezonde smaak, dát om hun lijf ziet als hij zonder wat te zien voor zich uit zit te staren?
Zijn het die vrouwen die niet terug achttien – ook al erg op zich, maar goed – maar zelfs liever terug acht zouden zijn, die dat soort spullen aantrekken? De tijd dat ze niet eens werden verondersteld om seks als iets normaal te zien.
Of zijn de berenvrouwen de exemplaren die in een onverschillige toestand, onder de deken met 't licht uit, gemiddeld hoe vaak zou 't zijn per hoeveel tijd zou 't zijn, genomen worden? Soms zou ik verdomme gaan denken dat je om als 'standaardneukertje' – zoals een collega blogger het ooit uitdrukte - geschikt bevonden te worden, dat uniform aan moet trekken bij de solicitatie op ... weet ik veel welk bureau ze elkaar vinden.

En mannen! Gulder! Ge denkt toch niet dat wij vrouwen die kinderstreken aan ons lijf hangen om enkel jullie een plezier te doen?

En ge denkt, dat al die getrouwde madams diezelfde kinderstreken aan hun lijf hangen om enkel hun echtgenoot een plezier te doen?

Women are either dumb, evil or misunderstood ...
Twee van de drie categorieën worden doorgaans aantrekkelijk bevonden. Zelfs met een jurk met franjes, frulletjes en spaghetti-bandjes, plus t-shirt, een beertje op 't borststuk én enkelsokjes met kanten boordje!

Lieve mannen, 't is zalig om madam te zijn!!

...


Euh!! Wil je erop letten dat ik héél duidelijk ben en veel fouten schrijf?!

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten