zondag 6 juli 2008

Wretched girl gets campy

.

Een opeenvolging van koffie en chocolate chip cookies, door mini worstjes pur porc met te weinig tijd tussen, bekwam mij niet honderd procent. Een beetje misselijk besloot ik dan maar het venijn al doezelend op de zetel te laten uitwerken.

Even later bevond ik me in een rijdende mobilhome met een gretig exemplaar van 't ander geslacht.
Plots kreeg ik in de gaten dat de chauffeur meer achterom zat te kijken dan hij zijn ogen op de baan hield. Party pooper!! Of neen, net niet ... Maakt niet uit. 't Was in elk geval naar de zak.

En dan werd het een tikkeltje weird!
Ik werd langs achter bekeken door een man die me trachtte te plezieren met een zeer indrustrieel ogende machine, die hij vanop afstand kon besturen.
Zijn geliefde kwam tussen ons door naar binnen, ging voor me staan en bukte zich om specifieke details duidelijker te zien.
Het ergerde hem, dat zij de machine niet wou gebruiken. Ik verdedigde:”Als ze er nu graag een vrouw bij wilt?”

Yep. Ik ben weer helemaal gezond!


The Cramps – What's Inside A Girl?




En omdat deze toch niet mag ontbreken:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten