dinsdag 29 juli 2008

Lekker!

.

Eten of drinken kan mij geen troost bieden als ik mij in een – eventueel zelfgegraven – dal bevind. Doorgaans geniet ik niet van eten. Het is iets wat een mens moet doen.

Als kind at ik enkel mijn bord leeg als ik niet de hele tijd aan tafel moest blijven zitten. Nu nog vind ik de tijd dat ik ermee bezig ben vaak verloren. Zelfs snoepen, omdat ik geen tijd wil nemen om deftig te eten, doe ik snel.
Tenzij het om iets lekker gaat, bijvoorbeeld iets uit onderstaande lijst.


  • pizza met salami, zwarte olijven, kappertjes, ansjovis, tonijn – NIET allemaal tegelijk!
  • zwarte olijven
  • mini salamietjes pur porc
  • allerhande pastagerechten met room – en géén Bolognaise
  • Pineau Des Charentes – wit én rood
  • Appolinaris
  • Vichy Catalan – spijtig genoeg alleen in Spanje zelf te koop
  • Mattheus – Rosé
  • soyamelk met vanillesmaak
  • praliné chocolade
  • koffie met een beetje suiker, chocolademelk en slagroom
  • slagroom
  • witte druiven
  • kleine appels die rood blozen
  • Fruit & Fibre met een beetje gesuikerde maisvlokken en magere yoghurt
  • het knapperige vel van een kip aan 't spit
  • meloen in Parmaham
  • meloen
  • Parmaham
  • rundscarpaccio
  • slaatje met warme geitenkaas
  • Oosterse gerechten met verse koriander
  • aardappelkroketten
  • aardappelpuree
  • gebakken aardappelen
  • gebakken champignons
  • steak Roquefort
  • echt krokante frieten


Nope! Geen fijnproever.
Wel een lekkerbek die gezegend is met een snelle verbranding.

.

4 opmerkingen:

  1. Quisiera mucho expresar mi punto de vista por ustedes.
    Lo haré saber quando tenía escrito la cosa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je vergeet je croissants ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @anoniem
    Op voorwaarde dat er boter op is en ik hem kan soppen in koffie met een beetje suiker en chocolademelk. De slagroom hoeft er deze keer zelfs niet bij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij deze is weeral bewezen dat een vrouw alles onthoudt ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen