dinsdag 8 juli 2008

Platgat-panelen

.

Dominique deed zijn beklag over broeken die in laarzen gedragen worden en Michel zelfs twee keer (één en twee dus) over voeten die niet bedekt blijven.

En wanneer gaan er een keer iemand wat zeggen over de regelrechte aanval op de eet- en zelfs kijklust door madammen met een plat gat en vetrollen? Het aan enige achterwaartse welving ontbrekend gat in een aansluitende heupbroek, met daarboven blote vetrollen waarop door een in de blubber snijdende riem nog een keer extra aandacht gevestigd wordt. Wanneer gaat daar een keer kritiek op geuit worden? Of heb ik wat gemist?

Ik zeg helemaal niets - niets slecht dan toch - van volronde madams met een poep die een kwartier na hen voorbij wandelt. Ik zeg ook niets van een rond, niet over een riem zwabberend vrouwenbuikje dat van net boven de rand van een broek belooft om een zalig zacht kussentje te zijn voor al wie daar mag komen. Maar die platgat-panelen die wel breed, maar nergens diep zijn, ... Die moeten om te beginnen maar een keer met de aanblik van hun achterkant geconfronteerd worden, vind ik. Direct goesting om de dieet-shakes - waar volgens mij niet anders van kan komen dan overal het slapst mogelijke vlees - aan de kant te schuiven en de strakke broeken buiten te pieren, toch?
Misschien wat beweging nemen? 't Hoeft niet eens sport te zijn hoor platgatjes. Leer Salsa dansen en doe daarna het basispasje elke dag de hele avond tijdens alle rechtop staande activiteiten. Bij mij had het effect (toen ik dat nog deed).
Ja, 't moeten al bij al niet eens heupbroeken zijn. Zelfs een strakke broek tot boven de taille trekt op niks als je geen kont hebt om erin te steken!!

Zou dat bestaan trouwens, een behandeling in de plastische chirurgie waarbij het vet uit de eigen rollen in de bips gespoten wordt?

.

3 opmerkingen:

  1. ja, eens,
    en ja dat bestaat, je moet het alleen regelmatig herhalen of anders aan de kunststof protheses...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @gewebkijk
    'k had het moeten weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, deze horizonvervuiling tref je nu eenmal overal sinds mensen denken dat alles was hip is ook meteen maar aan de(niet bestaande) kont moet worden gehesen. Ik vind dat er dus ook niet uitzien, evenals mensen in leggings.

    Zo'n behandeling bestaat vast wel, je kunt tegenwoordig alles laten doen!

    BeantwoordenVerwijderen