zondag 27 juli 2008

Je lacht je dood!

.
Eigenlijk had ik het niet zo met de slogan van Improcessie.
Maar 'k heb mij al goed gehad de laatste dagen!!!


Gisteren voor de voorstelling:

“Gij zijt hier goed met onze kop aan 't lachen. Dat gij dat niet kent? Daar geloof ik niks van.”
Tegen een vrouw met een grote bek en een in mijn ogen hoog “Sex and the City”-gehalte, over een aantal attributen die niet worden gepresenteerd op een Upperdare Party.

Tijdens de voorstelling:

't Hele publiek, de acteurs die bezig waren, zij die achter hen zaten te wachten, de MC en ik lagen tegelijk zowat in een deuk. Zo'n momenten zijn bij impro waar je naartoe wilt.

Na de voorstelling:

Bij McDonalds een menukaart met daarop 'Braille – Grote Letters'
“Dat is voor blinden met dikke vingers!”
hahahahahahahahaaa
Daarboven, aan de muur een bord met daarop 'Kaart voor blinden en slechtzienden'
“Maar die mensen kunnen dat toch niet zien?”
“Ah neen ... Ze zouden hier ene moeten zetten die de hele tijd roept:”Kaart voor blinden en slechtzienden!”. Dan betalen ze dienen daar een hongerloon voor.”
“En dan kan hij dat hier opdoen, want dan heeft hij honger.”
hahahahahahahahaaa
Ja ... Eens op dreef lach je met alles. - Of toch met bijna alles.


Toch besloten om nog naar 'The Dark Knight' te gaan kijken. Ik, eerlijk gezegd, met een beetje schrik dat ik ook daar zou blijven doorgaan met gibberen over 't minste.
Zorgen voor niets, want nog nooit geweten dat ik bij een fantasy film zo vaak walgde van the villain.



Hij greep me regelrecht in mijn kruis, keek me in de ogen en vroeg:”En jij? Ben jij wel zo goed van inborst? Ben je wel zeker dat je zelf niet bij die mensen hoort die ik beschrijf? Je weet dat ik vaker gelijk heb dan je suikerzoete kant zou willen, niet?”

The Batman is niet zo'n figuur die één of andere superkracht heeft. En gelukkig ben ik onnozel genoeg om tijdens 't kijken van zo'n film héél, héél even de bedenking te maken:”Moest er iemand zijn met on-ge-loof-lijk veel centen en die zou dat willen doen, dan zou dat gewoon echt kunnen!!”. Anders was ik daar inderdaad veel te serieus buiten gekomen.


Een streepje muziek dat best wel past:

Killing Joke - The Wait




.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten