zondag 13 juli 2008

Smijt u!

.


Liefhebbers van Spijkerhard, geduld wordt af en toe beloond.

Improcessie speelt tijdens de Gentse Feesten in Theater Krakeel te Gentbrugge.


Wanneer?
24, 25, 26, 27 juli (2008! voor diegenen die dit lezen in het jaar 2009 en daarna) telkens om 19 uur

Waar?
Teaterstraat 33
9050 Gentbrugge

Wa kost da?
8 euro


Ja, ja, ja ... 't is buiten 't centrum en 't is niet gratis.
Zemelaars!!


Ons kent ons, dus voor 't gemak een paar plannen.

Voor wie op 't openbaar vervoer rekent:


Voor wie 't zonder moteur wilt doen:


Wie wel kunstmatige aandrijving rijk is, verdient geen compasje. Zoekt zelf! Of laat u begeleiden door uw GPS-madam.

Niet te schatten hoeveel mensen tegenwoordig GPS hebben. Zelfs ik heb er één en ik heb niet eens een auto. Zat bij een pda die 'k tweedehands kocht. Kon moeilijk zeggen van:”Ja maar zo niet hé. Dan moet ik hem niet hebben.”
Dat geheel terzijde, maar ... 't Is mijn blog en ik zet hier toch wat ik wil zekers?!


Wie zelf ook een keer op zijn bek wilt gaan – zonder daarom zat of zo weg als een ei te zijn –, kan zaterdag 26 juli voor 3 euro naar de 'open training'.
Jezelf langer dan een uur onsterfelijk belachelijk maken. Daar kan dat ook door helemaal niets te doen. Allez kom aan. Zou 't de eerste keer zijn?


Voor alle reservaties

Relax, don’t do it
...


via het www met een formulier
telefonisch op het nummer 0498 43 43 32



Come!

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten