dinsdag 20 november 2007

Spijkerhard!!

..............





Donderdag 22.11.2007 om 21 uur Café Het Spijker aan de Pensmarkt in Gent.

Als je van de Korenmarkt over dat pleintje bij de brug van de Gras- naar de Korenlei loopt, moet je er voorbij. Plat in 't centrum dus! Er stoppen aan de Korenmarkt bussen, trams, taxi's, er is de Sint-Michielsparking voor wie een auto rijk is, ...


En ge moogt nog
GRATIS binnen ook!!!


Tot den donderdag tons? Als ge komt, laat weten wat ge gaat aandoen hé, dat ik u herken.



14 opmerkingen:

  1. Helaas, ik moet naar de fotocursus donderdag. Je zal de spijkers op laag water zonder mij moeten gaan zoeken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fotografie ... allez ... wie is daar nu in geïnteresseerd? :-p
    (Na de voorstelling, schrap ik dit antwoord natuurlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je herkent me wel aan de tepel denk ik zo... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @target: Ik heb 't mezelf gemakkelijk gemaakt en mijn dikke neus in 't groot boven mijn blog gezet. Al belooft dat ook nog wat te worden, aangezien ik begonnen ben met mijn ogen. ;-))
    Dat gezichtje van u heeft weeral geen neus - Gij zijt ne pekinees :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, ik vond het al zo grappig, meestal zetten mensen een foto van hun ogen online en jij doet je neus. Maar als je denkt dat ik de neus van een pekineesje heb of iets wat daarbij in de buurt komt dan moet ik je helaas teleurstellen. ik heb ongeveer net zoveel een mopsneusje als Herman Brusselmans dat heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @target: maar neen!! gij niet ... uw emoticon (is ook een gezichtje, toch?) had (en heeft) weer geen neus. En die doen mij daarom elke keer aan de platte snoet van een pekinees denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ja! shit, sorry, dat komt door msn, die smilies hebben ook geen neusje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @target: sorry? 'sorry' da'k er nóg maar eens mee moest lachen dan ook.
    MSN-smilies zullen door een Chinees ontworpen zijn zeker ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zal mij kunnen herkennen aan de rode roos die ik tussen mijn tanden zal dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @kletsmama: zijt ge op jacht dan???
    ik las op 'deze site'
    :
    "Hetzelfde geldt voor één enkele rode roos, vooral als u de steel tussen uw tanden hebt geklemd. Dus als u wilt vermijden dat de dame in kwestie denkt dat u ’iets met haar wilt’, kunt u beter een ander kleurtje kiezen."

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OK, 'k zal iets anders moeten vinden :(
    Hangt er een betekenis vast aan een paardebloem? Of neen, liever veilig spelen. Een groene selder misschien?
    Misschien kom ik maar beter incognito ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @kletsmama: veilig spelen met een 'groene selder'? Als 't niet regent, ja ...
    Icognito :-((
    Durf je er naartoe met een boeketje gemaakt van rode rozen en groene selderijstengels?? Als 'the romantic domina' ... Oehff ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het feit dat er reklam voor in de toiletten (allée het éne) van de Afsnis hing en het woord 'gratis' dat ik als een kwaliteitslabel aanzie om niet goedkoop bevonden te worden ; die 'feitEN' dus maken het waarschijnlijk dat ik er zal zijn.
    Ben gekleed in de vermoeid meer wel dan niet intelligent ogende vader van een zoon. T.z.z. als die versie niet in de was is of te versleten.
    Ik weet dat ik gebruik mag maken van bepaalde HTML-tags maar wens hiervan af te zien.
    Afzien,een ambacht die niet meer naar waarde geschat werd de dag van gisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @f.n: En, is wat waarschijnlijk was waar geworden?

    BeantwoordenVerwijderen