vrijdag 2 november 2007

Ring


Je neemt een eenvoudige, ronde, gouden ring aan een draad waarin je geen knoop legt tussen duim en wijsvinger en houdt hem boven een levend wezen. Je laat de ring gewoon hangen en wacht rustig af. Hij komt vanzelf in beweging. Als het een jongen is, slingert de ring heen en weer. Als het een meisje is draait hij rondjes.

Als een vrouw zwanger is, kan je vanaf het moment dat ze beweging heeft gevoeld op die manier het geslacht van het ongeboren kind bepalen. Ik leerde het van mijn grootmoeder. Zij deed dat bij alle zwangere vrouwen die haar pad kruisten en had het altijd juist. Later deed ik het ook en het klopte ook altijd. Zij die het geslacht al kenden dankzij een scan waren meteen enthousiast over mijn gelijk. De andere lieten het me nadien weten.


Op websites van (amateur-)pendelaars las ik dat de beweging voortkomt uit onbewuste bewegingen die de pendelaar maakt. Maar ik was in de veronderstelling dat het verschil in de beweging wordt veroorzaakt doordat mannen tegenover vrouwen een ander magnetisch veld om zich heen hebben of iets dergelijk. Volgens mij is daar helemaal niets hocus pocus aan. Er moet toch een wetenschappelijke verklaring voor zijn?


Is er een professor in de zaal??



Geen opmerkingen:

Een reactie posten