dinsdag 20 november 2007

Leve de internetveilingen!!!





Weet je nog, de internettablet van Nokia waarover ik schreef? Wel ... Schrappen van my wishlist die handel, want ... The bullet is helemaal through the church!


Ik ben de laaiend enthousiaste bezitter van een PDA met daarbij een plooibaar klavier - allez, 't is te zeggen bijna, want ik moet hem nog ontvangen. De veilinginfo was:"A vdre : l'ensemble !!!!! : Ipaq h5400 (fonctionnement impeccable) avec logiciel d'origine + carte mémoire SD de 500 Mb + clavier pliable pour Ipaq (avec logiciel d'origine) + Antenne GPS Tomtom + Carte Tomtom Europe"
'k Heb nog gevraagd of het om een qwerty of azerty gaat, want dat is wel zo belangrijk als je blind wilt typen. En jeuh, 't is azerty-y-y!!


Dat pda-ding heeft bijna niks van geheugen! Ja, en dan? Met de huidige prijzen van de usb-sticks (zoals Michel zei) lig ik daar niet wakker van. Voor wat ik daar wil mee doen, is dat meer als genoeg.
De startprijs stond op 1 euro, maar je kon hem ook direct kopen voor 125. Gezien er nog geïnteresseerden waren, heb ik niet durven wachten. 'k Houd het nu al een tijdje in de gaten en dit soort van aanbiedingen - lees: praktisch én voor niet te veel geld - liggen niet voor 't rapen. Of 't moet zijn dat ik niet goed zie.


Ok, dit zal voor de fancy peoples niet al te flashy zijn, maar gelieve er rekening mee te houden dat mijn laptopke - dat ik trouwens enkel maar (permanent) in leen heb van een kameraad - een Compaq Armada E500 is met een stevige metalen behuizing van tien kilo - zo lijkt het toch - en ik daar ook héél content van ben! Ik ben echt niet zo moeilijk als ik hier vaak lijk hoor!!


Dat is 'em zie! Met alles erop en eraan ... En dees is weer opgetogen gelijk een klein kind op Sinterklaasdag!









2 opmerkingen:

  1. Proficiat! Veel plezier ermee alvast. Ik heb ondertussen mijn vriendin wat YouTube filmpjes van die Neo1973 laten zien, en ze vindt het ook wel een mooi ding. Daarmee is het draagvlak voor de aankoop van zo'n ding al wat groter. Stapje voor stapje kan ik dit misschien verder opbouwen, zodat ze niet kwaad wordt als ik dat speeltje uiteindelijk zal bestellen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank u karel!

    En succes met het overtuigingsmaneuver, want zo'n aankopen kunnen inderdaad overbodig lijken - volkomen onterecht echter, zoals wij weten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen