maandag 5 november 2007

Gerenderde knoken met de 'tas van het seizoen'.


Wie hier geregeld komt, weet van mijn Weekend Knack-inhaalmanoeuvre. Status: two down, five more to go.


'k Heb de volgorde die 'k had gekozen alvast aan mijn laars gelapt - 'k Heb nu diene van begin oktober genomen, met die madame in rode kousen op de voorpagina. Waarom? Omdat die 't bovenste op de stapel lag. Minder controle leidt tot meer ontspanning, bedacht ik tevreden over het bewust afstappen van mijn vorige beslissing.


Maar ... Dat sowieso al halfslachtige begin - voor wie de ironie in de voorgaande zin heeft gemist - kon er niet voor zorgen dat ik in die staat van 'zen' bij de laatste pagina geraakte. En dat is niet mijn fout! Ik bedoelde het goed, maar werd tegengewerkt.


De intro werkte formidabel op mijn zenuwen. Inhoudelijk een hoop gelul en dan nog niet eens goed geschreven. “De It-bag – de tas van het seizoen (of hoe moet je dat anders vertalen?)” durft Trui Moerkerke daar achterlaten!! Dat ik hier op mijn blog brol dump dat is gepermitteerd – vind ik. Maar als Knack sterke Glam-It, Glamour, Flair -trekjes begint te vertonen, dan wordt 't schoon!
Of heeft die Trui dat altijd al gedaan? En ben ik het in dat paar weken vergeten? Vergeet ik zo rap? Dat ik in een paar weken al niet meer weet welke stijl een blad hanteert?
'k Vraag mij ondertussen af, hoe dikwijls ik mij nog een gelijkaardige bedenking zal maken tijdens de hele beweging.
En dan op bladzijde 61: de Eric Bompard-advertentie!! Hierover moet ik mij toch een keer goed laten gaan.



Soms hebben we de chance om van die tengere Aziatische of Braziliaanse vrouwtjes te bekijken. Alleen zij kunnen er én fijn, fijn, fijn én gezond uit zien. De Zuid-Amerikaanse hebben doorgaans wat meer kont. Maar de Oosterse zijn toch ook niet mis. Alle andere die dat soort van lijf hebben zijn ofwel super sportief, ofwel niet volgroeid ofwel ziek! Nu er zo héél stilaan een ietsie, pietsie kentering leek te komen in de modellenwereld en men ergens toch begon te overwegen om eten terug toe te staan aan de voorbeelden voor ons allen. Nu krijgen we TEKENINGEN van onderontwikkelden of uitgehongerden voorgeschoteld.

Jaaaaa!! Jééééé!!! Dat is de oplossiiiiing ... Geen risico meer op de last die je hebt als er weer een of andere doodvalt.

Kunnen getekende vrouwen hetzelfde domme streven opwekken als hun levende voorgangsters? Als je bedenkt dat er toch redelijk wat jonge gastjes zijn die écht liefst van al eentje willen met loezen als in de gerenderde vrouwen van Inferis. (Pik trouwens ook het artikel mee van Michel - Wymmyns in gamez)

Dan zou 't toch niet verwonderlijk zijn als de groenste en slapste blaadjes het in hun beïnvloedbare kop zouden krijgen om zich ook aan het beeld van de nieuwe reclame te spiegelen.

Waar is de tijd dat hebben wat een man niet heeft genoeg was om een prille testosteronbom tot ontploffen te brengen? Die tijd is weggewerkt!!! Niet waar? Ok, misschien nog niet helemaal. Maar we zijn dan toch goed aan 't proberen, me dunkt mij.

Hé!! Misschien is 't gewoon een nieuwe manier om de natuurlijke selectie zijn gang te laten gaan. De medische zorgen zijn te goed geworden! We zijn met te veel! Laat alle domme wichten zich maar bewerken en schikken naar bullshit die niet telt. Beetje bij beetje. Steeds een stapje verder. Tot ze zichzelf er mee uitschakelen.


Iedereen goed kijken naar de tekening!! Wie het slipje past, trekke het aan ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten