zaterdag 3 november 2007

Van 't één naar 't ander


Was ik op You Tube bij The Cure beland. Weet ik ondertussen al niet meer hoe ik precies vanaf daar bij U2 terecht kwam. Zocht ik naar 'Even Better Than the Real Thing'. Wou ik een afbeelding van 'crimpson' vinden – in the tekst komt “We're free to fly the crimson sky - The sun won't melt our wings tonight”, omdat het zo'n ontzettend mooi woord voor een prachtige kleur is. Kwam ik bij een heel expressief portret dat een bijzonder fijne klasgenoot van me destijds zat te kopiëren. En zo tot bij Crimson King - 21st Century Schizoid Man


Hoe oud was R.M. toen? Dertien, veertien? Hij was blijkbaar nog bijzonderder-der-der dan ik kon inschatten!


't Wordt echt wel tijd om nog een keer enen te gaan drinken in 't cafeetje waar hij nu schijnt te werken. Voor hij daar terug weg en dus weer uit 't zicht verdwenen is.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten