zondag 4 november 2007

Niemand weet, niemand weet ...

  • 't Is een spelletje dat ik speelde rond '93, op een Windows pc.
  • Er was een manneke en dat moest dingen vinden om zo zijn vriendinnetje dat ontvoerd was terug te vinden.
  • Er was een huis met een trap en allemaal deurtjes.
  • In de kamertjes kon je ook binnen.
  • 'k Herinner mij ook een pad door een bos en een bruggetje ofzo.
  • Je moest dat mannetje dingen doen doen.
  • 't Was een detective of een inspecteur denk ik.



Ik kon me met de beste wil van de wereld de naam niet meer herinneren. Maar ondertussen weet ik dankzij E en zijn beste maat F welk spelletje het was.


Nu eens kijken of hier ook een geek of nerd langskomt. Iemand die een gokje wilt wagen? Of eentje die 't gewoonweg zéker weet?


Bijkomende vragen stellen mag natuurlijk ook. Al verlaagt dat uw score in vergelijking met E & F.


4 opmerkingen:

  1. Ik vrees dat ik dat spelletje nooit gespeeld heb. Onze pc's thuis waren niet krachtig genoeg voor de laatste spelletjes en van mijn vader mochten we ook geen spelletjes spelen op de pc. Ik moet je het antwoord dus schuldig blijven, vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden ook maar een brol-pc hoor. 't Is een spel van twee keer niks.

    En als ge dat toch deed? Dan plakte hij u tegen de muur? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, dat nu ook weer niet, maar dan was het even gedaan met de pc. Voor spelletjes moesten we maar een spelcomputer kopen.

    Ik weet nu trouwens nog steeds niet welk spelletje het is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja maar, ja maar ... Ik kan dat hier toch niet zo maar prijsgeven?!

    BeantwoordenVerwijderen