woensdag 21 november 2007

10/10 voor Firefox



aanvulling voor wie dit al gelezen heeft: er was blijkbaar een keer goed geschud met de tekst, maar het is nu bezonken.


Er is een Google Toolbar voor Firefox!! Ik ben kierewiet van Google-toepassingen en heeeel blij met Firefox. En ik wist dat niet. 't Is te zeggen, niet direct.
Ja, een mens - als ik - krijgt - door zijn eigen toedoen - zo storend veel nieuwsbrieven in de bus, dat ze doorgaans meteen na ontvangst, ongelezen weggegooid worden.


En hij (Firefox) wint steeds meer aan populariteit lijkt mij. Kijk!





"Waarom ben die daar nu blij om?" vraag jij je misschien af. Wel, omdat Firefox nen helen toffenbrowser is: hij is handig, goed en gratis. En ik ben blij als andere mensen daar duidelijk van meegenieten. Zo ben ik. Ik heb graag dat anderen vollen bak plezier hebben.

Da's trouwens ook nog een reden waarom ik geen pakskes kan bewaren. 'k Denk altijd: als ik dat nu al geef, dan kan hij/zij het al gebruiken. Al goed dat ik geen buitenshuis wonend kind heb. 'k Zou verdorie niets meer in mijn kot hebben. "Pakt dat maar mee als ge dat graag ziet. 't Is laters toch allemaal voor u. Ge kunt er maar al geniet van hebben." Terwijl ik zelf op de grond zou moeten zitten, verplicht om met mijn handen te eten - bij frieten is dat plezant, maar bij stoemp
met veel saus lijkt mij dat minder - en als 't een dochter met mijn maten zou zijn, zou 'k berrevoets in mijnen bloten moeten rondlopen. Ho!! Hooooola!!! Ja, da's juist. Die dingen - buiten stoemp met saus met mijn handen eten - doe 'k sowieso wel eens. Maar als 't van moeten is, lijkt er mij allemaal niks aan.




5 opmerkingen:

  1. Ik gebruik sinds een tijdje Flock in plaats van Firefox. Flock is gebaseerd op Firefox, maar heeft wat meer toeters en bellen: je kan er rechtstreeks posten op je blog, foto's uploaden naar Flickr, filmpjes plaatsen op YouTube, er is een mediabar aan waarbij je foto- en videostreams kan bekijken, je kan je contactpersonen beheren, en nog zoveel meer... Misschien ook de moeite van het uittesten waard?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet, ik weet het. 'k Heb er 'bij jou' over gelezen. Maar 'k heb het nog niet uitgeprobeerd. Keer vragen aan E of hij dat kent. Want hij is - tot zijn grote spijt, vantijd - zowat mijn privé helpdesk. In de zin van:"Dat wil vanalles doen en gebruiken, maar dat wil niet de moeite doen om zich daar technisch een keer goed in te verdiepen." vermoed ik. Maar die verdieping ... dat duurt allemaal zo lang en dat is ni leuteu-eu-eug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal er binnenkort eens een nieuwe blogpost aan wijden, want Flock is onlangs vernieuwd en naar mijn mening nog stukken beter geworden. Ik zal er dan ook meteen een screenshotje aan toevoegen, zodat je weet hoe het eruit ziet en wat de mogelijkheden zoal zijn.

    Jammer genoeg moet ik vanavond en morgenavond naar de avondschool fotografie en zal ik daar niet meteen tijd voor hebben. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @karel: de vorige screenshot zag er ook al wreed tempting uit hoor.

    Je hebt misschien gezien dat in het onderste stuk tekst vanalles door elkaar stond , waardoor het allemaal nog veel minder steek hield dan het anders al doet? Hoe dat gekomen is, geen idee, maar 'k heb 't rechtgezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Karel:
    Ik ben eigenlijk wel tevreden over Firefox maar wil weleens lezen over Flock, Karel.

    BeantwoordenVerwijderen