donderdag 1 november 2007

Back up


Was ik in een back up op zoek naar iets en kwam ik dit nog tegen ...

Toevallig helemaal in de 'Halloween' sfeer.

...

Ik zit daar blijkbaar wel vaker in.



Gaan naar alle plaatsen, waar we ooit geweest zijn
Eten wat we aten
Luisteren naar wat wij hoorden
Doen wat wij deden
Het leven leven dat we leefden
Omdat we blij blijven dat wij de kans kregen


Kruip dichter naar binnen
Laat alles voor wat het steeds geweest is
Donker, warm, vochtig
Ongezond, verziekt verslavend
Verstikkend tegemoet komende behaaglijkheid
Zalig droevige, gedeelde eenzaamheid
Laat niet meer los
Eens de cocon gekend is


Gebruik mijn haar, om een riem van te vlechten
Mijn kale schedel als hoedenstaander
Mijn huid als tas
Mijn halve ribbenkast als fruitschaal
Mijn bekken als cache-pot
Mijn arm als mattenklopper
Mijn blaas als kruik
Laat me niet verloren gaan


Reis je graag naar beneden?
Naar duistere diepten met bedwelmende geuren
Onopgeloste raadsels die geen redenering erkennen
Denkbeeldige tentakels die langzaam groeiend graaien
Hongerige holten die smakkend en kwijlend wachten
Splinters met weerhaakjes die blijven prikkelen
Het solfer in de wonde door laaiende vlammen
De donkerrode troon waar hebben en houden wordt beroerd



Geen opmerkingen:

Een reactie posten