dinsdag 6 november 2007

I want THAT one!!



Ik wil niet constant met een giga-sjakosh rondlopen en toch zo graag op internet kunnen als ik van huis ben. 'k Moet met dat spel niet kunnen gsm-en want ik héb een gsm. Er moet geen massa mp3's op kunnen, want ik héb een mp3-speler. Ik moet daar geen super, pico bello foto's mee kunnen maken, want ik ... ik kan dat toch niet en ik verwacht dat sowieso alleen van een camera.

Het wordt géén Lou & Andy debat!!

Geef mij goeie redenen waarom ik naar het onderstaande niet moet bedelen voor Kerst. - Ik wil bijleggen als 't wat te duur is!!!!! - Ik zal die accepteren en om iets anders zagen.





Wedden dat er nu plots wél reacties gaan binnenstromen!!!!




3 opmerkingen:

  1. Ik wil liever deze: http://www.openmoko.org

    De Neo1973 is volledig open source: dat betekent dat het besturingssysteem van de GSM door iedereen kan aangepast worden naar eigen smaak en dat er ook door ontwikkelaars toepassingen voor geschreven kunnen worden die je dan kan installeren. Hij geeft dus iets meer vrijheid dan de Nokia, al is dat ook wel een mooi ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Ga die Neo1973 toch ook een keer goe bekijken.
    Ik ben van '73. It's a sign!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De naam Neo1073 verwijst naar Dr. Martin Cooper, die het eerste mobiele telefoongesprek voerde in 1973. Dus ja, wie weet is het wel een teken?

    In elk geval: de software staat op dit moment nog niet helemaal op punt blijkbaar. Streefdatum zou december 2007 zijn, maar ik heb een vermoeden dat het wel wat langer kan duren ook.

    BeantwoordenVerwijderen