vrijdag 9 november 2007

Machien gezien!



Vandaag heb ik een man gezien die de moeite van 't bekijken waard was. Ik kijk graag naar mensen met Michiel zijn ogen. Maar ik heb het niet over mooi. Ik doel nu op lekker.

Hij had veel weg van Roel Vanderstukken maar met een minder vierkante kop. Hij had ook zijn carure niet. Dat was een minpunt. Maar ik wil niet moeilijk doen.


“Als je een blogpost moet schrijven over elke knappe vent die je op straat ziet?” hoor ik de mannen al denken. Wel, ik zou niet veel werk hebben!! Geef toe. Mannen zijn op dat punt toch verwend dat 't geen naam heeft?




Een bedenking bij die cartoon: Dat kan niet hé? Of toch niet helemaal. Hoe zou een blinde anders weten wanneer hij moet stoppen?


Bron afbeelding

3 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk. Er lopen niet zo heel veel echt knappe mannen rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm, over mooie vrouwen bloggen, het is eigenlijk nog niet in me opgekomen.

    Misschien komt dat wel doordat ik daar liever onopvallend en in stilte van geniet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @annelies: Merci om mij hier bij te staan!
    @karel: waarom stil en onopvallend? Je bent een man. Van jou wordt dat aanvaard. Ik doe dat luidop en E zegt dan:"Gij zijt ne vent geweest! Dat kan niet anders."

    BeantwoordenVerwijderen